Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kuitenkin huonoja uutisia...
Hei, olen nyt aika shokissa, koska vaikka olin varovainen,annoin itselleni jo luvan ajatella paranemista, koska lääkäritkin olivat toiveikkaita.Tautini vaan niin harvinainen että nyt vaan sanottiin että näytti niin hyvältä. Eli pet/ct kuitenkin näytti että aktiivisuutta löytyy juuri siitä kuoliossa olevasta jäänös kasvaimesta ( n.3cm), sekä siitä ns.seroomana pidetystä leikkausjäänteestä (n.2cm). Merkkeri on alhainen edelleen eli ei näytä totuutta. Nyt vain ahdistaa se asia että kun ei mitään tietoa lääkäreillä niin vaikka syöpääni todella vähän ,niin nythän se voi alkaa kasvaan ja leviämään kun ovat vaihtamassa avastin+xelodaan. Sanoivat että koska ei saatu pois edellisellä yhdistelmällä, ei kannata jatkaa, vaikka sillä on pysynyt hyvin aloillaan ja toinen on jopa vähän pienentynyt. Mitään takeita ei ole siis tästä uudesta yhdistelmästä. Siksi mietin ´( tietysti vasta kotona) että miksi ei kuitenkin voisi jatkaa esim sisplatiinilla (karpoplatin pois allergia uhkan takia) ja sillä gemsitabiinilla ja ottaa se avastin vielä lisäksi.Jopa sanottiin että toista mielipidettä yksityiseltä voisi kysyä. Minä en kyllä ole asiantuntija, miten voin tietää mikä on paras.Nyt siis kaikki vinkit ja kokemukset ja uudet hoitomuodot jos joku tietää jotakin.- kuitenkin huonoja uutisia...riitta47
- Re: kuitenkin huonoja uutisia...Karhutar