Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Älä periksi anna!

Eihän kukaan meistä varmaankaan halua periksi antaa. En minä ainakaan . Se runo oli oikein hyvä .
Mukavaa et sinun marginaalisi oli riittävä , etkä joudu uuteen leikkaukseen .Aika pian pääset onkologin vastaanootollekin , etkä joudu tuskailemaan loppuhoitojesi suhteen .(meidäthän leikattiin samana päivänä).Ihanaa jos pääset vähillä hoidoilla.
Minullehan tehtiin myös osapoisto ,mutta löydöksestä löytyi paljon esiastetta ja marginaali jäi melkoisen pieneksi .
Itse olen odotellut kärsimättömänä kutsukirjettä Sädehoitoklinikan ensi tapaamiseen . Kun ei tänäänkään postissa tullut , niin soitin ja pääsen vasta elokuun lopulla ??? Kestääpä kauan . Jotkut Pad-tulokset ei ollu vielä valmiit. Udeltuani hieman lisää löysi jonon-hoitaja paperistani maininnan että sytoja ovat suunnitelleet ,Plääh.... Ethän sinä kauankaan ehtinyt niitä hormooneja syödäkkään . Minulla niitä on ollut jo 14 v. ohjelmassa .(olen 60v.) Aloitin laastareilla kohdunpoistoleikkauksen jälkeen , ne teki ihottumaa ja ne vaihdettiin Progynovaan , Viimeksi söin Livial , kun se sopi (kuulemma ) paremmin rintojeni mastopatiaan.Sen lisäksi olen viimeiset 6-7 v. lääppinyt vaihtelevalla menestyksellä estrogenigeeliä ,mahaan ja reisiin , kun mulla on aina se FSH ollut korkealla ja mummo-vaivat päällä . Samoin uskoin että säilytän luustoni paremmin ehjänä , kun minulla on nivelrikko ja toisessa lonkassa on jo todettu Osteopeniaa .Noh , nyt sitten (ehkäpä niistä hormooneista) ilmaantui tämä tauti.
Kaikki kuviot tässä nyt vaan täytyy käydä läpi , tais tulla se "pitkä oppimäärä", kiltisti vaan kaikki luokat läpi , et sit lopussa pääsis pois tästä opin ahjosta , koska tämä jos mikä opettaa .

(Eteenpäin sanoi mummo hangessa) , voi se hanki ollakkin ennen kuin opintoja lopetellaan .
liikkeelle | 30.7.2007 klo 16:14:21
  • Älä periksi anna!
    peevikki
    30.7.2007 klo 15:13
    • Re: Älä periksi anna!liikkeelle
      30.7.2007 klo 16:14