Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Toinen syto takana - miten voitte elokuu62 ja muut kesän sytoilijat?
Mustapipoinen olin juu =) Sama päivä polilla mullakin, tosin aika on 12:45. Hoitsu kävi sanomassa meille (mulle ja rouva kenen kanssa kuljemme samalla kyydillä), että yksi huonepaikkakin olisi vapaana kun olivat sekoilleet. Mutta ei meistä kumpikaan sitten vaihtanut sinne kun olimma samalla taksillakin tulleet... Hulinaa tuntui osastolla olevan ja nuorempi lääkäri nyt kierolla. Hän oli niin tarkka ja perusteellinen, että munkin kohdalla meni ainakin 20 min =) Tosin mulla oli oikein lapulla vaikka minkälaista kysymystä, koska tiesin että polilla emme tule enää lääkäriä tapaamaan.Söin juuri aamupalaa ja olo on ollut ihan erilainen kun viime kerralla = parempi. Toivottavasti jatkossakin.
Maksa-arvot (ALAT) oli vähän koholla. Hoitaja sanoi tämän olevan ihan normaalia? Kun kysyin kuinka paljon noustessaan vaikuttaa hoitoihin, sanoi, että pitäisi nousta monta sataa (nyt arvo oli 55).
Voimahalit <3
- Re: Toinen syto takana - miten voitte elokuu62 ja muut kesän sytoilijat?Katjuliini