Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huimaus ja muistikatkot
Kyllä sua nyt koetellaan, mutta kyllä sä selviät!! Luota meidän taitaviin lääkäreihin ja hyvään hoitoon.)Kyllä mä itsekin saadessani diagnoosin olin aivan sekaisin...en oikein muistakaan tuosta mitään olin niin pihalla. Mun vauva oli siis tuolloin kuukauden ikäinen ja kaksi kk kun hoidot alkoi. Ja jo pelkästään se, että on juuri synnyttänyt ja hormoonitoiminta aivan sekaisin, saa mielen apeaksi ja pelokkaaksi, saatikka että siihen yhdistyy tällainen kauhea tauti.
Mutta niin se elämä siitä vaan jatkuu ja huomaa että pikkuhiljaa asiat alkavat helpottaa. Sä selviät kyllä, sun lapset tarvitsee sua ja siksipä ota kaikki apu vastaan. Minäkin oon aina ollut sellainen, että mä pärjään itse, enkä tarvi muiden apua, mutta nyt oli aika nöyrtyä ja pyytää ja ottaa apua vastaan. Ihminen ei jaksa tällaista yksin, eikä tarvitsekaan.
Halauksia!
- Huimaus ja muistikatkotKarelia
- Re: Huimaus ja muistikatkotKarelia
- Re: Huimaus ja muistikatkotKarhutar
- Re: Huimaus ja muistikatkotcry