Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka CEF tiputettu

Hei!
Eilen aamulla siis tiputeltiin (pahoinvointilääkityksenä Emend, kortisoni ja Granisentron). Iltapäivällä oli vetämätön olo, mutta tein kuitenkin melko sujuvasti koiralenkit. Ei pahoinvointia eikä kuvotusta tähän mennessä. Tukalinta on tosi turvonnut ja ahdistava olo pallean seudussa ja kasvot ja reidet ovat myös turpeat (peilin ohi menee mielellään aika reippaasti, kun näyttää lähinnä vanhalta kassi-almalta!). Päässä ihan selkeä olo. Nämä olotilat voivat tietysti muuttua sitten neljäntenä päivänä, kun lääkitys muuttuu...
Mutta hoitajat ovat kertoneet juuri tuosta dramaattisesta lääkkeiden parantumisesta siitä ajasta, kun sinuakin on viimeksi hoidettu - pelko pois!
Ikä on kuulemma lieventävä seikka myös eli nuoret saavat helpommin pahoinvointioireita, minä olen jo reippaasti yli 50, joten kai sekin auttaa.

Maksa-arvoni olivat koholla toisen docen jälkeen melko reippaasti ja ovat yhä selvästi viitearvojen yläpuolella, mutta kumminkin laskusuunnassa eli ei tarvinnut siirtää tai muuttaa annostuksia.

Tällaisia kokemuksia minulla.
Pärjäillään!
palsternakka | 17.5.2013 klo 09:11:34