Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tiputuskäsi
Hei!Minulla on siis aikaa hoidoista jo 4 vuotta, mutta edelleenkään ei verikoetta saa kyynärtaipeesta. Nyt kun muistelen, niin minullehan jouduttiin sytotippa laittamaan välillä ranteestakin. Kyllä se niin taisi olla, vielä se toinen hoitsu ei siihen osannut laittaa niin haki toisen paikalle. Verikoe otetaan nyt milloin mistäkin, käden päältä sen yleensä saa, kaamee mustelma vain usein tulee. Joudun mittautaamaan vuosittain veren rasvoja sun muuta. Kerran syöpävuonna olin sairaalassa ruusuepäilyn takia, ja tippa kun oli terveessä kädessä (tämä on muistettava kertoa aina hoitojen päätyttyäkin itse sairaalassa), verikoe otettiin jalkapöydän päältä. Sattuihin se vähän enemmän mutta ei siihen nyt kuollut. Eli pitkän jaarituksen tulos; kyllä ne suonet ilmeisesti minulla ainakin ovat vaurioituneet sytoista. Ilmeisesti jos tulisi terveeseen rintaan syöpä, pitäisi laittaa se laskimoportti?
Kysyit myös noista kiristyksistä, niitä ei varmaan minulla kauaa ollut, kun ei ole selvää muistikuvaa. Ja mulla oli ongelmia leikatun käden kanssa niin se jäi vähän huomiotta se sytokäsi varmaankin.
- TiputuskäsiSitähän se oli
- Re: Tiputuskäsikukkamaaria
- Re: Tiputuskäsivm53
- Re: Tiputuskäsiiirukka
- Re: Tiputuskäsijasmin
- Re: TiputuskäsiKristitty Lilja
- Re: Tiputuskäsitoukokuu
- Re: TiputuskäsiKerttuli