Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintakipua

Kerro oireista kun menet seuraavia sytoja saamaan, voivat ultralla näppärästi katsoa, että kaikki ok.
Itselläni myös osapoisto ja toisen korjausleikkaus samalla, myös kipuilevat välillä, mulle selitettiin sen johtuvan sulavista tikeistä ja että voi "pistellä" jopa puoli vuotta, mulla tuo kipuilu on voimakasta varsinkin menkkojen aikaan ja varmaan osaltaan johtuu rinnan muodon muuttumisesta.
Kerro oireista ihan oman mielenrauhasi takia ja samalla voidaan sulkea pois tulehduksen mahdollisuus...
Tuli muuten mieleen, että minulla ekojen sytojen jälkeen kipu meni rintoihin ja siitä hoitajalle mainitsinkin, normaalia kait kuitenkin, koska hoitaja sanoi vain, että sinulla se kipu sitten menikin sinne....
yks juttu tulee mieleen, että onko sinulla istuvat rintaliivit, jotka tukevat tarpeeksi?
Pikis | 11.5.2008 klo 20:46:49