Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ylös ja alas *mur*

Minäkin vihaan siivoamista ja silti minullakin stressi saa juuri aikaan näitä siivousvimmoja. Mitä hermostuneempi olen sitä enemmän siivoan vimmaisesti. Kai sitä sitten purkaa sitä pahaa energiaansa siihen siivoamiseen. No, hyvään tarkoitukseenhan se vimma menee.

Sitä minä olen miettinyt että kuinka pääsisin eroon näistä äksyilyvimmoista. Aivan pienetkin asiat alkavat ärsyttää ja katson, että mulla on suorastaan oikeus äksyillä niistä lähimmilleni. Lapseni kyllä palauttavat mut maan pinnalle: äiti, älä käytä syöpääsi tekosyynä kaikkeen. Mutta kuinka paljon puolisoni on valmis kestämään kaikkea pahaa tuultani? Ei hän ole tätä "halataan"-tyyppiä. Tiedän, että koettelen hänen hermojaan jo nyt, vaikkei hän sano sitä suoraan, murisee vaan itsekseen jotain, kuulen sen murinan, mutten sanoja. Miksen nyt saavuta sitä tilaa, että jaksaisin olla tyytyväinen elämääni? Miksi aina vaan tuntuu pahalta vaikka tiedän, että selviän tästä syövästäni helpommalla kuin monet muut?
Janna61 | 23.9.2011 klo 20:36:58