Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikki kohtalon ystävät, taas...

Heippa!
Ei missään nimnessä kysymyksesi ole naurettavia, eihän sellaisia kysymyksiä ole olemassakaan, älä huoli. Kysele vaan rohkeasti kaikkea mikä mieltäsi askarruttaa. Mulla oli samankokoinen kasvain oikeassa munasarjassa ja mä olin sairaalassa 9vrk, kun mulla leikattiin myös paksusuolta kiinnikkeiden jäljiltä (vanha endometrioosi)samoin kohtu ja munasarjat ja rakkoa jouduttiin irrottelemaan tuosta suolesta leikkaus onnistui hyvin. Alkuun oli pitkän aikaa kipeä, mutta kipupumppu selässä auttoi kipuihin ja toipuminen lähti pikku hiljaa etenemään. Leikkauksesta toipuminen on tietysti yksilöllistä, toivuin itse hyvin siitä vaikka mun leikkaus kesti semmosen 8 tuntia, uskon että sinä selviät vähemmällä.
Nykyisin on taitavat lääkärit ja hyvät ja tehokkaat lääkkeet tarjolla leikkauskipuihin. Paljon voimia ja jaksamista. eerika
eerika | 20.2.2007 klo 19:24:50