Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tamofen ja kuukautiset

Moikka.
Olin tänään Jorvissa ja kyselin sitten siellä tästä Tamofen asiasta, niin ei kyllä kukaan osannut niistä ihmisistä sanoa et miksi minä en oireile tai onko kyse lääkkeen tehottomuudesta. No nyt joo alkoi tuota tervettä rintaa sitten "jomottamaan"( psyyke) kun on epävarma olo.
Minusta tuntuu että olen ainoa täällä jolla ei vaihdevuosi-oireita ole??? No tokihan mullakin on ollut jotain, nimittäin unenlaatu on heikompi ja saatan heräillä usean kerran yössä. Oisko tää sitä?
Ja sit semmoinen juttu kun olen kuullut ja lukenut et nää menee niinkuin omalla äidillä on mennyt ja mun äiti väittää ettei hänellä ole ollut minkäänlaisia "aaltoja", et voisiko tämä selittää mun tilanteen. No joo, aikamoista spekulaatiota mutta kun haluaisi jonkun vahvistavan se asian et voin olla huoletta, kyllä ne pillerit tekee sitä työtä mikä niille kuuluu.
Huh, huh olipa sepustus, kaikesta huolimatta rentouttavaa viikonloppua!! t. Pörrö

pörrö | 4.4.2008 klo 18:00:54