Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
toinen sytohoito takana
Hei kaikille! On ollut ihanaa lukea teidän positiivisia kirjoituksia, käyn nyt ihan päivittäin täällä lukemassa, vanhojakin ketjuja.Saa aina voimaa jaksaa eteenpäin. Tänään oli siis toinen kerta ja 22.12 on sitten kolmas ja olen sitten jo puolessa välissä. Se ajatus auttaa kanssa jaksamaan.Nyt on ihan mukava joulukuu tulossa, joten mielikin voisi pysyä virkeänä. Moni sanoo mulle että olen tosi pirteän näköinen ettei huomaa mitään, ja peruukkia on kehuttu. En kyllä sitä kovin paljon tykkää vielä käyttää, jonkin verran on omia hiuksia vielä jäljellä. Äsken mulla just kävi yks ystävä ja luuli että oon paljon huonommassa kunnossa.
Mulla oli Hb 155 alussa, nyt 144 eli hyvät veriarvot on. Viime viikkoina olen jaksanut liikkua kaupoissa ja ulkona kävellyt. Välillä on ollut sitten väsymyspäiviä, silloin sitten vaan nukutaan.
Minä olen ollut avoin puhumaan tästä sairaudesta monien ihmisten kanssa. Se on helpottanut minun oloa. Tosi hyvä vastaanotto on ollut kaikilla, minua tuetaan kyllä monelta suunnalta. Nyt tietysti jännä nähdä jatkossa, ketkä pitää yhteyttä ja ketkä ei. Työkaverit ainakin pitää yhteyttä, heille kerroin jo alkuvaiheessa asian. Nyt minulla on sairasloma 30.4 asti, saan rauhassa sairastaa ja toipua.
Kirjoitellaan ja taistellaan!
- toinen sytohoito takanamummi45
- Re: toinen sytohoito takananiin pieni