Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Vastaus viimeinkin
Ihmettelin aiemmin kesällä kun heinäkuun puolessa välissä otetut luustokartoitus ja tt-kuvausten vastaukset viipyivät. Olen elänyt hirveässä piinassa nämä viisi viikkoa vastausta odotellen ja tänään lopulta soitin ja kysyin. Lääkäri oli kiireinen mutta antoi hoitajalle luvan antaa tiedot.Luustokartta oli puhdas ja hoitaja sanoi että tuloksista olisi ilmoitettu jo heti jos jotakin hälyttävää olisi ollut. Itse en muista saaneeni tällaista informaatiota ja onhan voinut käydä niin että olen sen siinä alkushokissa täysin jättänyt kuulematta kuten ilmeisesti miehenikin.Kun kysyin tt-kuvausta sanottiin että kuva on otettu vain rinnan alueelta ja siitäpä sitten jäikin taas epävarmuus kalvamaan koska olin käsittänyt että kyseinen kuvaus otettiin "päästä varpaisiin".Eikö nyt olisi ollut ihan loogista että todella kuvataan kokonaan koska eikös siinä juuri niitä etäpesäkkeitä etsitä?
Olenko mä nyt taas ihan hakoteillä vai miten te muut olette asian ymmärtäneet?
Menen ensi viikolla 3.tiputukseen ja silloin aion selvittää asian.Olisi kuitenkin mukavaa kuulla mielipiteitä!
- Vastaus viimeinkinVianna
- Re: Vastaus viimeinkinSantruzka
- Re: Vastaus viimeinkinMinnalla