Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: töihin hoitojen välissä vai ei?

Moikka!

Minä olen ollut hoitojen välissä töissä niin, että hoitoviikko sairaslomalla ja kaksi viikkoa töissä. Kolme taxoa takana. Tähän saakka mennyt tosi hyvin, mutta nyt iski flunssanpoikanen, niin olen tällä "kakkosviikolla" nyt välissä kolme päivää ollut saikulla kotona. Viikonloppuna taas töihin ja ensi viikko töitä. Olettaen että tää flunssanalku nyt häipyy. Hoitoalalla olen töissä.

Mulla myös kaikken pahimmat päivät on hoidosta muutaman päivän päästä, eli kun hoito on maanantaina, niin to-pe pahimmat. Lauantai kohtuullinen ja sunnuntai aika normaali sitten jo. Mulla on kyllä lähtenyt makuaisti ja joka kerta tullut sammas suuhun (viheliäinen). Pinna on kireällä varsinkin niinä huonoina päivinä.

Saa nähdä miten tässä sitten jaksaa kun hoidot jatkuvat ja esimerkiksi Hb pikkuhiljaa tuntuu laskevan. Mutta sen näkee sitten; jos en jaksa, saan tietysti syöpikseltä sairaslomaa ihan pyytämällä.
Katjusmaaret | 19.10.2011 klo 20:59:20