Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Alkutilanne ja milloin metastaasit luustossa/sisäelimissä

Sisäelimet ja aivot ovat onneksi saaneet olla rauhassa,mutta kuinka kauan, on eri juttu. Olin jotenkin varautunut metastaaseihin, sillä gradus oli 3 eli ärhäkkää sorttia.Löysin itse patin, joka tuolloin oli läpimitaltaan 6cm. Vasemman rinnan leikkaus ja ainalon evekuointi. Kaikki kuvat, gamma mukaan lukien otettiin ennen normaalia sytopakkausta (3+3). Säteitä oli 30. Viimeinen säde oli 30.11.-06. Olin tuolloin 44v. Aika pianhan ne metastaasit ilmoittivat kovalla kivulla olevansa olemassa, mutta jotenkin,kuten edellä mainitsin, asia ei tullut yllätyksenä.Tosin päiväkirjassani -07, kontrollipäivänä 3.1.-07 lukee "sum smmarum,se siitä,piste" päiväkirjani päätteeksi(olin koko ajan pitänyt pienimmästäkin jutusta påivåkirjaa),mutta todellakin toisin kävi. Nyt ne leviävät pitkin selkärankaa ja oikeanpuolen kylkiluita eli kulkuneuvoni on rollaattori ja apuneuvona lyhyillä matkoilla, kuten pieni kauppareissu,kävelykeppi. Nyt sain 8 kerran syto-kuurin ja antiestrogeenksi Faslodexin. Katsotaan nyt,kuinka kauan se auttaa ennen kuin uusi syto alkaa.
Amontillado | 20.11.2008 klo 17:15:48