Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuulumiset.

Heipä hei ja onnittelut hoitojen päättymisestä! Tosiaan hoitojen loputtua on vähän aikaa hukassa, että mitäs tässä nyt tapahtuu kun ei tapahdukkaan mitään, alkaa uusi vaihe elämässä tai oikeastaan sen opettelu.

Mulla sädehoidot loppuivat helmikuun lopussa ja saikkua oli sen päälle 3 viikkoa. Nyt olen ollut "työelämään tutustumassa" jo neljä viikkoa ja mukavasti on mennyt. Eka viikot sovittiin, että otan rauhallisesti ja katsotaan miten jaksan pitkän loman jälkeen. Mullahan on kolmivuorotyö ja ekaksi tein vain aamua, mutta tällä viikolla tein jo viisi yötä jotka meni kyllä hienosti. Yövuorot on olleet mulle aina helppoja mutta nukkua piti nyt huomattavasti enemmän kuin ennen sairastumista.

Onhan töitten aloittaminen ollut raskastakin ja työpäivän jälkeen olen ollut tavallista väsyneempi mikä ei liene ihme tälläisten hoitojen jälkeen. Väsymyksestä huolimatta kokonaisuus on jäänyt vahvasti plussan puolelle. Ajatuksissa tauti on siirtynyt taka-alalle ja elämä normalisoitunut. Taudistakaan ei oikestaan huvittaisi puhua kovin paljon, ei ainakaan töissä. Olisin mieluusti lomalla sen 8 tuntia tästä sairaudesta, kotioloissa tulee kumminkin miettyä tätä ihan tarpeeksi. Mulla jatkuu vielä Herceptin syyskuun loppuun asti joten potilaan rooli ei pääse unohtumaan.

Tsemppiä sinulle ja kaikille muillekin hoitojen jälkeiseen elämään!

Terkuin,

Terkuin,
teppana | 20.4.2012 klo 19:12:17