Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyöpä ja vaihdevuosioireet

Moikka

Hormoonikorvaushoidon lopetin kyllä heti kun sain diagnoosin.Nyt käytössä on antiestrogeeni,Femar. olisi kait ihan kummallista käyttää edelleen estrogeenia ja antiestrogeenia yhtaikaa!!!Ei kait sitä voi kukaan suositella?
Ainakin meillä hormoonipositiivisilla se on vain näin...hikoilujen ym muiden vaivojen kanssa elellään..kunnes toisin määrätään.
Alapään limakalvokuivuuteen sitten voi käyttää apteekin valmisteita,mutta niissäkään ei saa olla estrogeenia...kalliiksi tulee,eivät ole reseptilääkkeitä.

Sain myös hyvän avun Ceffin aiheuttamaan pahoinvointiin Emend granisetron kombinaatiosta..kortisoonit myös ,että kroppa kestää sytostaatin.
Minulle ei sopinut Primperan lainkaan,sain siitä todella rauhattoman olon...se on yksi sivuoire ja kait tavallinenkin ...
Hurjat ne lääkitykset olivat silloin.. olin kyllä aika töttöröö...mulla on muistissa ihan tyhjiä aukkoja siltäajalta!!

Voimia ja jaksamista sinulle!!!!

kultsikki

Kultsikki
Mutta jaksamista ja voimia sinulle ! muista ,että jokaisen hoidon jälkeen on yksi vähemmän!
kultsikki | 31.7.2011 klo 13:56:51