Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: shit happens
Hei!kiitos rohkaisevista viesteistä!
Itsekin olen sitä mieltä, että örkeistä pitää päästä eroon:)
Tällä hetkellä olen vielä vuosilomalla, mutta ensi viikolla menen taas töihin. Toisaalta sekin on ihan kiva, että on muuta miettimistä siellä. Olin vaan ajatellut ennen joulua, että varmasti tammikuun alussa tiedän jo hoitosuunnitelmista ja aikatauluista. Työpaikalla olen kertonut esimiehelle ja parille läheiselle työkaverille, joiden kanssa työskentelen tiiviisti. Läheisille sukulaisille siis sisaruksille ja heidän aikuisille lapsille olen myös kertonut tilanteesta ja on ollut mukava, kun he ovat soitelleet ja käyneet ja jutelleet ihan niitä näitä kuten ennenkin. Olen nyt yrittänyt käydä lenkillä lähes päivittäin, että olisin paremmassa fyysisessä kunnossa ennen leikkausta. Ulkoilu on auttanut minua ja lenkillä selvittelen ajatuksiani. Se on muuten auttanut myös noihin vaihdevuosioireisiin, samoin luulen, että syömäni pähkinät ja gojimarjat ovat auttaneet nivelkipuihin. kuumiin aaltoihin en vielä ole keksinyt mitään, mutta pitää tässä tutkailla löytyiskö niihinkin joku kikka kolmonen...siis mullahan ei ole lainkaan omaa estrogeenituotantoa (poistettu munasarjat+kohtu) eli se loppui kuin seinään lopetettuani pillerit. Mutta ihan hyvillä mielin täällä ollaan ja se auttaa, kun tietää ettei ole yksin tämän asian kanssa!!!
- shit happensseikkuli
- Re: shit happensBlackswan69
- Re: shit happensseikkuli
- Re: shit happensSantruzka
- Re: shit happensLuna
- Re: shit happensDella
- Re: shit happensseikkuli