Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Meitä kontrolloidaan
Hei Toukokuu6!Oma kokemukseni on vähän samankaltainen. Juuri kun olin saanut ns.teveen paperit vuodenvaihteessa, puolen vuoden kuluttua tehtiin lonkkien metastaasilöydös. Jotenkin altajuisesti olin miettinytkin, etten minä tästä syövästä niin helpolla selvi, joten kun lääkäri vakavalla ilmeellä asian imoitti, olin kuin viilipytty. Kohtaloni oli tapahtunut ja tästä en enää parane, mikä totta onkin. Yhdestä paikkaa kun metarit häipyvät, löytävät ne taas uuden paikan nakerrettavaksi. Näin on ollut jo 1 1/2 v ja kivut vaan lisääntyvät. Kesäkuussa oli pakko siirtyä sytohoitoihin. Tilanne vaati sen. Nyt olen saanut Taxotereä 1/2 v. yhtäjaksoisesti. Ensi kerta pitäisi olla viimeinen ja sen jälkeen siirrytään hormonihoitoihin. Saa nähdä,kuinka kauan ne auttavat. Hoitotauko voi jäädä hyvinkin lyhyeksi ja sitten alkaa taas sytot. En todellakaan toivo Sinulle tälläistä,vaan että metarit pysyisivät kaukana!
- Meitä kontrolloidaantoukokuu6
- Re: Meitä kontrolloidaanriikka 75
- Re: Meitä kontrolloidaanarpakuutio
- Re: Meitä kontrolloidaanhillava
- Re: Meitä kontrolloidaanAmontillado