Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi rinta
Hei kesis!Sinulla ei varmaan mene kauan ekspanderin täytössä. En tiedä paljonko B kuppi on millilitroissa. Muutama minuutti sairaalassa menee täytössä.
Minulle laitettiin kerralla muistaakseni yli 100 ml, mutta alussa leikkauksen jälkeen ei pystynyt laittamaan, kun 60ml.
Minulla on oma rinta DD niin luulisin, että tästä ekspanderilla venytetystä tulee C.
Ainakin näyttää mielestäni aika isolta ja on vielä yksi täyttö 100 ml. Aika suuri leikkaus on odotettavissa, kun molemmat laitetaan keväällä. Terveeseen rintaan tulee pienennnys ja kohotus.
Tähän mennessä kaikki on mennyt hyvin, niin leikkaus kuin pelätty ensimmäinen sytohoito. Tänään ensimmäinen päivä ilman pahoinvointilääkkeitä, enkä voinut pahoin yhtään kertaa. Ilmeisesti kortisonit tekivät minut ylivirkeäksi, kun siivosin eilen ja tänäänkin oli virtaa riittävästi jatkaa töitä.
Minä pidin sitä jäähattua hoidon ajan ja nyt en ole liikuttanutkaan tukkaani, ohje oli että 3-7 päivää ei saa pestä ym. Voihan se olla tyhjää, mutta heti kai sen näkee, joko seuraava hoito 5.12. vie hiukset.
Onneksi en ole enää työelämässä. Minulla on hoitohin yli 100 km ja olen joutunut käymään parikin kertaa viikossa eri lääkärillä tai eri tutkimuksissa. Olisin varmaan uupunut kesken. Ymmärrän, että työelämä aiheuttaa sinulle lisää stressiä tähän sairauteen.
Jaksamista sinulle, jospa kaikki muuttuu vielä iloksi.
- Uusi rintaKesis
- Re: Uusi rintamanti
- Re: Uusi rintaKesis
- Re: Uusi rintamanti