Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kipeä pahkura rintalastassa, onko kokemusta tällaisesta?

Hei Anskuli! Onko se pahkura pieni vai iso, kiinni alustassa, irtonainen, pyöreä..Pahkuroita on niin joka lähtöön, ja suurin osa kuitenkin hyvänlaatuisia. Itse olen tottunut kaiken maailman pallukoihin, kun olen aika laiha ja minulla imusolmukkeita on paljon ja niitä tuntuu paljon yläkeholla. Niitä onkin sitten aina pitänyt seurata, jos ne alkaa jotenkin muuttumaan, esim. kasvamaan. Onneksi ne ovat pysyneet jotakuinkin kuosissa. Ne imusolmukkeet ovat irtonaisia pieniä kork. herneenkokoisia, mitä minulla on ollut ja yleensäkin kivuttomia. Kaulalla oli kerran kivulias patti, joka tuli flunssan yhteydessä ja meni pois kun flunssasta paranin. Talirauhasen varmaan tiedätkin minkä tyyppinen se on. Nehän on täysin harmittomia.

Kun minulle tehtiin se kuvantamistutkimus vartijaimusolmukkeita varten, niin löytyi jopa viisi imusolmuketta rintalastalta.

En kyllä uskois, että se olisi mitään leviämistä, kun kainalon imusolmukkeet ovat olleet puhtaat. Se on varma merkki siitä, että tuskin mitään metastointia on. Muistaakseni luusto ei ollut edes ensimmäinen paikka mihin se voisi levitä.

Toivotaan että se on joku harmiton patti. Täytyy olla.
tuike | 27.8.2011 klo 20:46:04