Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Cef
HeipsanHienoa että sulla menee ilman kuvotuksia/oksennuksia.. Mulla jo samana päivänä, syöminen väkisin.. JA hajut. Kestää kaikkineen noin viikon, et olo hyvä. Näin ollaan erillaisia :) Viiminen CEF minulla 8.5. Odotan, vaikka tiedän taas olot.. Mut näillä näkymin viimeinen syto. Matkaa on vielä paljon säteet ja herseptin. Positiivisesti eteenpäin. Viimeksi minullakin suoni läpäisi toisen syton läpi iholle. Onneksi ei ollu se punanen, käsi ois "palanut", kova myrkky. Tippapaikkaa vaihdettiin ja hyvät huuhtelut päälle ja taas mentiin.
Mut niin onnellinen auringon lämmöstä ja hitaasti, mutta varmasti nautin. Puutarhakalusteita laittelin ja uusia kasveja, huomenna istutan. Minusta pienestä on kasvanut, itsekäs, hyvällä tavalla.. :)
Ai niin muuten nyt lähti tukka, tähän asti jopa kasvanut, mut nyt lähtee. Ihan olen sinut itseni kanssa.. Kyl se taas joskus kasvaa..
Voimia meille kaikille tässä taistelussa. Itketään, kun sen aika on ja ollaan onnellisia, kun sen aika on..
Nyt on hyvä päivä terv. Myymi