Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hormonaaliset vaivat
Kerrohan Kutri jos sinulle löytyy apua. En tiedä, onko se tämä stressi vai mikä mutta hikoilen nytkin ihan tajuttomasti vaikkei ole kuumakaan. Olen töissä ja hukkumassa töihin...tai hikeen. Tosin lopetin juuri Citalopramin kun alan syömään laihdutuslääkettä, saattaa olla että siksikin on niin kamala olla. Minä kokeilin niitä yliopiston apteekin valmisteita (anteeksi en muista nyt mitään nimiäkään), mulle niistä ei ollut apua. Olin laivareissulla ja yleensä siellä on minusta ihanan viileä nukkua. Nyt heräilin yhtämittaa hikisenä. Olen syönyt siis jo kohta 4 vuotta Tamofenia.Käytin ensin Vegifemia limakalvojen kuivuuteen mutta sehän sittemmin kiellettiin ainakin hormonipositiivista syöpää sairastaneilta. Harmi, parempi käyttää kuin sallittu Ovestin. Se suttaa minuta liikaa. Jotkut ovat käyttäneet myös Cicatridinaa.
Minä kun elän tätä ilotonta vanhanpiian elämää niin ei nuo ole niin välttämättömiä...:(
- Hormonaaliset vaivatpistaasi
- Re: Hormonaaliset vaivatkukkamaaria
- Re: Hormonaaliset vaivatkaikki alkoi 2001
- Re: Hormonaaliset vaivatpistaasi