Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Liityn joukkoonne
Huomenta kaikki, joko olette pakkailemassa rantapalloja? Meillä alkaa juhannuksen vietto huomenna piiitkällä matkalla Itä-Suomeen. Sen jälkeen, palailenkin töihin - tosin vain viikoksi, sillä sain ajan onkologille heti 2.7.. Alan siis varautua siihen, että hoidot alkavat samalla viikolla, joten sitten kyllä pysyn visusti työpaikalta poissa.Mitä minulle muuta kuuluu, niin toissapäivänä hankin proteesin. Paljon olen kuullut siitä, kuinka silikonitissi on ikävä ja hiostaa, mutta itse olen pelkästään tyytyväinen, kun saan kerrankin asentoni oikaistua ilman tietoisia ponnisteluja. Jumikin tuolta ristiselän tienoilta vaikuttaa laukeavan siihen, joten olen tosi iloinen etten ottanut fysioterapeutin kommentteja heti todesta. Hänen mielestään proteesit hankitaan vasta hoitojen jälkeen, mutta mitä hyötyä siitä on? Skolioosin hankkimisesta?
Turvotukset tulevat ja menevät, joten ihan vaan niiden pelossa/odotuksessa en viitsinyt lykätä tätä asiaa, joka ainakin minulla nyt tässä vaiheessa paransi elämisen "laatua" ihan selvästi.
Iloista juhannusta - ja maistakaa Novellen Fruitya, se korvaa kesäisen siiderin, jos joku sellaista nyt kaipaa!
T. Karhutar
- Liityn joukkoonneKarhutar
- Re: Liityn joukkoonneanne_r_
- Re: Liityn joukkoonneMeriTuuli
- Re: Liityn joukkoonneLotteliini
- Re: Liityn joukkoonneKarhutar
- Re: Liityn joukkoonneanne_r_