Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Voiko munasarjasyöpä jäädä uusimattakin?

Mä en ole koskaan kirjoitellut näillä sivustoilla, mutta näin tuon otsikon, ja ajattelin kertoa omalta kohdaltani, että mulla ei ole uusinut. Mulla tarkkaan ottaen oli munajohdinsyöpä, stage3 ja levinneisyys IIIa. Leikattiin ja jäännöskasvit tuhottiin ja sytostaatit puri hyvin, niin että heti ensimmäisen satsin jälkeen markkeri oli normaalissa. Sitten alkoi rankka masennus, alussa taisteli, mutta kun tulokset oli hyviä, niin jotenkin sitten väsähti. Mun tyttäristäni vanhempi sairastui myös vaikeaan masennukseen, hän oli silloin 14 vuotias. Mun ex. mies on aika alkoholisoitunut eikä kuvioissa, joten kaikki tuntui raskaalta. Pienempi tytär oli jotenkin sillä hetkellä vahvin, kun hänellä oli niin hyvät ystäväpiirit- mutta nyt on 3,5 vuotta asiat olleet hyvin ja toivon että edelleen jatkuu samalla tavalla. Seurantakin enää vuoden välein, ja viime kerralla sanoivat, että on hyvin epätodennäköistä että enää uusii, ja jos uusii, niin ei ole sama tauti.

Sitäpaitsi. Töissä olen ollut kahdeksan kuukauden sairasloman jälkeen koko ajan, ja uusi miessuhde on saanut minutkin kukoistamaan. Tsemppiä!
Isolde | 23.3.2007 klo 20:42:05