Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: töihin hoitojen välissä vai ei?
Hienoa, että asiasi järjestyi näin hyvin. Todella, kaikella on tapana järjestyä. Olet menossa varmasti hyvään työpaikkaan, jossa osataan suhtautua näin inhimillisesti sinuun ja sairauteesi. Minä en todellakaan jaksaisi töihin hoitojen välillä, loma on tarkoitettu toipumiseen ja palautumiseen.Ei näin pitkiä lomia kirjoiteta, ellei niihin ole todellista tarvetta. Itse olen myös esimies ja kyllä kannustaisin alaisiani lepäämään hoitojen välillä. Kuka kantaa vastuun jos työntekijä sairastuu ja hoidot pitkittyvät, etenkin meillä hoitoalalla, jossa infektioriskit ovat todella suuret. Tämä sairaus on kyllä niin rankka vahvoine myrkkyineen ja psyykkisine vaikutteineen, että uupumus tulee jossain vaiheessa, jos ei vielä hoitojen aikana, niin silloin kun kaikki on ohi.Tuo uusi työpaikka varmasti vaikuttaa positiivisesti toipumiseesi. Lämpimät onnitteluni! Terveisin Gugi53
- töihin hoitojen välissä vai ei?piamaaret
- Re: töihin hoitojen välissä vai ei?taistelu-62
- Re: töihin hoitojen välissä vai ei?Helena1961
- Re: töihin hoitojen välissä vai ei?kultsikki
- Re: töihin hoitojen välissä vai ei?Katjusmaaret
- Re: töihin hoitojen välissä vai ei?piamaaret
- Re: töihin hoitojen välissä vai ei?gugi53