Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnan korjaus?
HeiTram-leikkaus (rinta rakennetaan vatsa-alueen kudoksista)on leikkauksena iso ja aikaa vievä, mutta ethän sinä siitä ajan kulusta tiedä:-) Näet vain aikanaan lopputuloksen. Rinta tehdään hieman tervettä rintaa isommaksi, kun se saattaa "kutistua" hieman tai siinä tulee jotain, jonka vuoksi sitä joudutaan pienentämään. Menee puolisen vuotta ennen kuin näet, miltä se sitten valmiina näyttää. Kas kun aikaa vie, että leikkausturvotus laskee. Ja jos rinta tuntuu jääneen liian suureksi, siihen voidaan tehdä pienennysleikkaus.
On yksilöllistä, kuinka nopeasti leikkauksesta toipuu. Itse koin hankalimmaksi vatsan haava: kaikki keisarinleikkauksen tai muun ison vatsaleikkauksen läpi käyneet tietävät hyvin miten kipeä vatsan leikkaushaava voi olla.
Nänni muotoillaan ja tatuoidaan vasta kun rinta on asettunut lopulliseen muotoonsa.
Minulla leikkaus onnistui hyvin. Rinta jäi hieman isoksi mutta nyt alkuvuodesta sitä hieman pienennettiin ja olen erittäin tyytyväinen sen muotoon ja kokoon.- Eikä tarvitse sitä proteesia pitää. Ja syksyllä tehdään siihen vielä nänni päiväkirurgisena toimenpiteenä.
Minä alan olla siis sangen tasapainoinen ihminen enkä toispuoleinen. Olen tyytyväinen leikkaukseen ja sen lopputulokseen. Rohkeasti vaan aikanaan leikkaukseen
- Rinnan korjaus?minmaija
- Re: Rinnan korjaus?Jörkki
- Re: Rinnan korjaus?tähtitaivas
- Re: Rinnan korjaus?kala-64
- Re: Rinnan korjaus?minmaija
- Re: Rinnan korjaus?kala-64
- Re: Rinnan korjaus?karlip11