Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ensimmäinen sytohoito takana

Moikka

Olen jo "pidemmällä", kaikki tiputukset takana, viimeinen 5.11. Luusärky ja kuume ovat olleet koko ajan riesana, nytkin. Lämpöä 37.8, vaikka en tee mitään muuta kuin nukun tai istun paikoillani. Särkyyn olen jo tottunut, tuntuu että se on osa minua. Miltähän tuntuu kun se loppuu??

Mutta en valita. Hoito on hyvää ja tulee tarpeeseen, olen kiitollinen siitä. Kuukaudet edessä päin tuntuvat varmasti pitkiltä, mutta kyllä ne siitä menevät kummallisen nopeasti. En muista syksystä oikein mitään, tuntuu hyvin lyhyeltä ajalta näin jälkeenpäin katsottuna.

Eli ei muuta kuin tsemppiä ja valoa ja voimaa.

Burana (kaksi tablettia kerralla) leikkasi pahimman säryn paremmin pois kuin Panadol. Keskustelin tästä lääkärin kanssa, ja se oli ihan ok. Sain myös muita vahvempia killereitä ja kortisonin annostusta lisättiin. Kortisoni loivensi ja pidensi kipuja hoitojaksojen aikana. Niitä vahvempia en koskaan ottanut, tuoteseloste oli niin pelottava. Ja niin kuin kirjoitin, nyt olen tottunut. Rentoutusharjoitukset auttavat. Teen niitä erityisesti öisin, jos (tai siis kun) heräilen aika ajoin. Saan unen päästä uudelleen kiinnni. Päivisin nukkuminen on helpompaaa. Toisaalta silloin on ihan normaalila olla välillä hereillä...

Terveisin
Maarit65 | 14.11.2010 klo 13:51:14