Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Semmoinen viimeinen hoitopäivä

Tuttuakin tutumpaa tekstiä. Itselläni on tosin viimeinen sädetys perjantaina. Kun aloitin Tamofenin niin mielialat alkoivat myös heitellä. Välillä on päiviä jotka kuluvat itkien vaikkei aihetta ole juuri kummemmin kuin ennenkään sairauden aikana. No, on mulla edelleen päällä jännitys etäpesäkkeistä kun eilen olin maksan magneettikuvassa eikä sen tulokset ole vielä tulleet.

On siinä lääkärinkin sanomisessa kyllä varmasti perää: minulle tuli nyt sädehoidon alettua (ja etäpesäke-epäilyn myötä) vasta kaikki kysymykset miksi juuri minulle jne. En vain ollut käynyt niitä läpi aiemmin. Kyllä se varmaan niin on että jossakin vaiheessa se alakulo tulee ja hyvä kun tuli nyt eikä sitten kun työt alkavat.

Täältä keskustelusta olen saanut tosi paljon tukea ja virkistystä. Kiitos siitä kaikille.

Hyvää heinäkuuta
vm53 | 8.7.2008 klo 13:35:21