Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kevätmielinen ja kaikki muutkin!

Heippa!

Niin se vaan sunkin pitkä putki lähenee loppuaan. Tsemppiä tämä päivän hoitoon! Mulla enää yks syto (+säteet ja tomefint), eilinen CEF tuntuu rauhoituneen täksi aamuksi aika hyvin, illalla kyllä etoi aika hyvin ja yö meni rikkonaiseksi, kun ravasin juomassa ja vessassa. Niita taxon aikaisia hikipuuskia ei kyllä ole tästä cefistä tullut.

Hyvä kun jaksat taas liikkua, se on kamalinta mulle jos ei pääse ulos. Siinä sitä mieli piristyy kun pääsee luontoon tai ihmisten ilmoille. Eilinen menikin lepäillessä, mutta jos tänään jaksais jo vähän touhuta jotain. Kotikin pitäis saada juhannukseksi siivottua, mut jos ti vaikka huomenna ;)

Mulla ei ole pahemmin mitään ahdistuksiä ollut aikoihin. Kävin psyk.sairaanhoitajan luona ja hän ehdotti alokuussa alkavaa ryhmäterapiaa neljän muun vastikään sairastuneen rintasyöpäpotilaan kanssa. Siellä on meidänkinikäisiä, joten taidan osallistua. Mielialalääkkeitä hän ei mulle suositellut, olen kuulemma aika hyvin saanut jo työstettyä tätä sairastumistani. Menen vielä toisen kerran hänen juttusilleen, vähän jäi asiat kesken vaikka puoltoistatuntia puhuttiin jo.

säteisstä juttelemme viimeisen syton yhteydessä ja siitä sekin sitten alkaa. Lisäksi sain kutsun fysioterapeutille, minut oli valittu johonkin vuoden kestävään seurantatutkimukseen. Kiva, saa varmaan hyvä hoidon tuohon käteenkin. Nyt se on toiminut taas hyvin aikä ole juuri turpoillut. Taxot tuntuivat aiheuttavan turvotusta.

Mutta nyt puurot ja primperanit naamariin, palaillaan ja mukavaa elämänmakuista päivää kaikille! :)
kevätmieli | 19.6.2007 klo 09:16:28