Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Iloisen mielen ideapankki, korsi kekoon, sano!

Itken kun itkettää, huudan kun tekee pahaa...mutta sitten nousen ylös uteliaana katsomaan mitä seuraava tunti...päivä saa aikaan...ajatuksella: makaanko täällä sohvan pohjalla ja suren jo valmiiksi tulevaa kuolemaani eli hukkaan heitetty hyvä päivä!...vai...otanko tästäkin päivästä kaiken mahdollisen mukavan irti, kerta tämä päivä on mulle vielä suotu :)

Keskittymiskykyäni olen harjaannuttanut kuunnelmilla ( jännäreitä ym.) ja olen oppinutkin hyvin menemään kirjan(CD) maailmaan..ja voipi vaikka puuhastella samalla jotain pientä. Hyvä lääke myös unettomuuteen, nukkumaan mennessähän usein alkaa ahdistaa ja pelot tulla esiin.

Hyvälle mielelle saa harmittomat kepposet ystäville/omaisille :) Ja kun saat toisen hyvälle mielelle, niin itselläkin alkaa suupielet mennä hymyyn...

Sellanen harmiton ilkikurinen vahingonilo siitä kun ei tarvitse olla työelämän kiireessä. Voipi omalla hyvällä tunnolla ottaa päivänokosia, ulkoilla, tsoppailla, kirjastoon..kahvilaan..leffaa...Tehdään kaikkea mahdollista kun siihen vielä kyetään ja voidaan eikö :)!
mansikka1 | 24.3.2008 klo 14:18:30