Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viikko diagnoosista

Juuri niin tulee käymään. Mä odotin ekaa sytotippaa kuin lapsi karkkipäivää. Mä oon ravannut nyt hoidoissa ja sairaalassa helmikuun alussa 8 kk. Se on shokki, välikuolema omassa elämässä, kun saa diagnoosin. Kun hoidot alkaa, huomaa että siellä ollaan herrat ja narrit samassa jamassa. Kuka elää hoitosykleissä, kuka odottaa mitäkin. Syöpä on niin yleinen, että voi melkein sanoa, että on tavallisten ihmisten tavallista rankempi tauti. Hoidot tulee tutuksi, termit lääkkeet ja hoitohenkilökunta. Olo rupee tuntumaan kotoisemmalta. Mielialat vaihtelee pelosta hulvattomaan onneen. Mä oon viimeaikoina ollut tavallista äreempi. Kuoleman pelko on väistynyt ja tilalle on tullut kiukku tätä raihnaista olotilaa vastaan. Tulevaisuuteenkin oon ruvennut kurkistelemaan.
Usko pois sitä vain tottuu elämään syövän kanssa ja hyvä niin. Hoitoihinkin mä meen ihan mielelläni. Useimmiten siellä tapaa ihan mahtavia tyyppejä.
Koita jaksaa ja päästä alkushokin yli.
Minnalla | 29.1.2014 klo 06:49:00