Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveset Osaltolta

Heippa Karhutar

Omat hiukset on vielä päässä ja tuntuvat jotenkin tosi karheilta. Ensi viikolla tulee se kaksi viikkoa täyteen ekasta tiputuksesta joten katsotaan miten käy. Isäntä kyllä on kovasti "tukistamassa" josko jäisi jotain käteen.

Itse en saanut enään suun kautta syötäviä lääkeitä kun viisi päivää tiputtivat suoraan suoneen.

Menen seuraavaan tiputukseen ensi tiistaina ja herceptiinin. Yksi herceptiini jäi väliin kun olin siellä sairaalassa. Kai se lisätään sinne loppuun sitten.

Tovon kovasti ettei näitä sairaala jaksoja enään tulisi koska eihän se kivaa ole. Yritin kuitenkin sopeutua tilanteeseen ja luin todella paljon esim. "lälläri" pokkareita.
Veljeni oli kitenkin sanonut ettei ole mikään ihme vaikka olisi jokaisen syton jälkeen edessä. On itse sairastanut akutin Leukemian joten puhuu omasta koemuksesta.

Kyllä menee kirjaimet sekaisin ja kieli ei käänny suussa. On tää niin "kivaa".

HYvän yön terveisin Kutri
kutri | 4.8.2007 klo 23:14:32