Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofenin aloitus

Hei! Aloitin Tamofenin syömisen sädehoidon (28 kertaa)puolessavälissä, (minulle ei määrätty ollenkaan sytostaattihoitoja). Silloin oli rinnan säästävästä osapoistoleikkauksesta kulunut n. 2 kuukautta. Otan tabletin iltaisin ja se on kyllä aiheuttanut monen kuvaamaa peittopois, peittopäälle -rumbaa, mutta ei kuitenkaan mitään ihan kamalaa hikoilua, pidän kyllä makuuhuoneen aika viileänä ja hyvin lyhythihaisia tai hihattomia yöasuja. Olen kokopäivätyössä ja päivisin tulee muutaman kerran lievempi kuumotusaalto ja harvemmin sitten kovempi, jolloin tuntuu, että päänahka hikoilee, sydän hakkaa, iho kuumottaa jne.
Pukeutumisessa olen huomannut, että ei kannata laittaa mitään neulepuseroita tai paksuja jakkuja päälle töihin, vaan aina joku lyhythihainen ja sitten päälle tarpeen mukaan ohut neuletakki tai paitapusero, joka on helppo pukea ja riisua tilanteen mukaan.
Olen käyttänyt nyt noin vuoden verran Tamofenia ja ehkä vähän ovat oireet lieventyneet tai sitten sitä vain tottuu asiaan...Noita mainitsemiasi nivelkipuja on ollut lähinnä olkapäissä jonkin verran, yritän venytellä ja pyöritellä käsivarsia ja käytän lisäksi Zinaxin-luontaistuotetta nivelten "öljyämiseen".
Hyvää vointia Sinulle ja parempaa alkavaa vuotta kaikille lukijoille!
lehdokki | 28.12.2008 klo 18:47:25