Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: sietämätön hikoilu
Minäkin saan hikoilukohtauksia, mutten vielä ole hakenut siihen lääkitystä, juuri pelkäämieni muiden vaikutusten vuoksi. Ennen työhön paluuta on varmaan pakko etsiä itselle sopiva.Minulla hiukset lähtivät tammikuussa yhtenä aamuna. Vedin harvan kamman hiusten läpi ja totesin vähintään kolmasosan putoavan lattialle. Letitin hiukset varovasti ja leikkasin juuresta poikki. Mies sai ajella kotiparturilla sentin mittaiseksi sen vähän, mitä päähän jäi. Minusta oli parasta tällainen kerrasta poikki -ratkaisu monen päivän kituutuksen sijaan. Minulla on 4-vuotiaasta lähtien ollut vähintään vyötärömittaiset hiukset, mutta hiustenlähtö ei yllättäen ottanut kovin tiukille. Valmistelin itseäni asiaan pari kuukautta katselemalla kuvia kauniista hiuksettomista naisista. Löytyi myös ihan mieleinen peruukki, josta tosin jouduin maksaman itse melkein parisataa. Saapa nähdä, miten osaan olla lyhyttukkainen, kun hiukset alkavat kasvaa.
Hyvää kevättä sinulle!
- sietämätön hikoiluCinne
- Re: sietämätön hikoiluMinnalla
- Re: sietämätön hikoilumaruska
- Re: sietämätön hikoiluTummaSuklaa
- Re: sietämätön hikoiluLiila-Roosa
- Re: sietämätön hikoiluSarika66
- Re: sietämätön hikoiluSyksy2013
- Re: sietämätön hikoiluKaisamaria