Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjapotilaat, kertokaa jotain positiivista!

Hei !

Olen munasarjasyöpäpotilas. Hoidetaan nyt neljättä vuotta, tosin välillä sain olla vuoden tauolla, ihan normaalielämässä.

Markkerini laskee hoidoilla vielä, mutta tahtoo nousta aina, jos pidempi tauko tulee. Hoitoja olen saanut kaiken kaikkiaan n. 30 krt.

Positiivisena asiana voisin kertoa, että aina kun hoitojen jälkeisestä kauheasta olosta selviän, niin elämä maistuu todella erinomaisen hyvälle. Olen iloinen ja kiitollinen, että sittenkin saan olla vielä elon syrjässä kiinni.

Tunnen muutamia ja tiedän useampiakin, jotka ovat selvinneet tästä taudista. Joskus se vie kauemmin aikaa vain.

Läheisille tämä sairaus on todella rankka seuralainen. Kuten varmaan tiedätkin, sinun täytyisi ottaa myös itsellesi aikaa, että voit huolehtia omasta jaksamisestasi. Levähdä välillä ja yritä unohtaa muut.
amh | 8.6.2007 klo 13:07:56