Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
munasarjasyöpäpotilaat, huhuu!
Ajattelin heti kokeilla tätä uutta palstaa :o)Minulla todettiin munasarjasyöpä (IIIc, gradus 2) leikkauksen yhteydessä viime joulukuussa ja se oli levinnyt toiseenkin munasarjaan ja vatsakalvolle. Leikkauksen jälkeen pinnoille jäi pieniä n.1cm:n kokoisia kasvaimia, joita nyt sytostaateilla yritetään nujertaa.
Saan 3 viikon välein taxol-karboplatiinia sekä ohessa uutta avastin-lääkettä (olen siinä kokeilupotilaana). 3 kertaa on nyt takana ja alustavien suunnitelmien mukaan toiset 3 edessä; myös 9 kertaa on mahdollinen, ellei hoito tehoa toivotulla tavalla...
Hoidot olen kestänyt yllättävän hyvin; jalkasäryt ovat aika pahoja muutaman päivän ja suu arka. Näköhäiriöitä ja äänen menetystä on myös ollut päivän pari. Onneksi pahoinvointia ei ole ollut lainkaan :o))
Veriarvoni ovat pysyneet toistaiseksi oikein hyvinä ja syöpä arvokin on mukavasti laskenut (alussa oli 297 ja viimeksi 48).
Joten positiivisella mielellä päivä kerrallaan eteenpäin ja kohti kevättä!
Ei luovuteta!!!
Aurinkoisia päiviä kaikille!
Helena
- munasarjasyöpäpotilaat, huhuu!helmar
- Re: munasarjasyöpäpotilaat, huhuu!toiveikas
- Re: munasarjasyöpäpotilaat, huhuu!kukkaveera
- Re: munasarjasyöpäpotilaat, huhuu!kukkaveera
- Re: munasarjasyöpäpotilaat, huhuu!toiveikas
- Re: munasarjasy�p�potilaat, huhuu!eloisa-70
- Re: Munasarjasyöpä , uusiutunut ?kukkaveera
- KUKKAVEERALLEmipa