Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Mitä kysymyksiä esittäisit lääkärille?

Hei kaikki! Sain viikko sitten tietää, että olen liittynyt syöpäläisiin (aion kutsua itseäni siten, älkää loukkaantuko), kun sain tulokset biopsiasta, invasiivinen duktaalinen karsinooma. Koska en saanut kuulla tuloksia omalla äidinkielelläni ja olin kieltämättä aikamoisessa shokissa eikä yleislääkäriraukka ollut juurikaan paremmassa jamassa, en osannut kysellä häneltä juuri mitään (ja valitettavasti luulen että hän ei olisi osannut vastata).

Seuraavaksi olen menossa spesialistille, joka toivottavasti tietää paljon enemmän ja osaisi kertoa syövästä enemmän ja myös koetuloksistani.

Haluaisinkin kuulla teiltä kokeneemmilta, että mitä kysymyksiä olisi hyvä esittää, siis sellaisia joita ei ehkä muuten osaa edes ajatella. Osaako joku täällä myös kertoa missä vaiheessa etäpesäkkeitä etsitään ja miten? Olen käytännön ihminen ja siksi haluan tietää mahdollisimman paljon sairaudestani.

Lueskelin palstaa ja taas laitoin perspektiiviin omat murheeni... Uskomattomia kanssasisaria täällä, voimia kaikille!

-beachgirl-
beachgirl | 23.2.2009 klo 16:31:37