Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hoidosta tulleena hyvällä fiiliksellä

Mulle ei annettu kun 1 taxo (reaktio tuli tokalla kerralla voimakkaana ja se keskeytettiin) ja sitten tulee nää 5 ceffiä, joista 1 jäljellä (jippii!). Taxosta ei mulle ehtinyt tulla muita oireita kuin hiustenlähtö ja puutunut suu ja makuaistin katoaminen pariksi viikoksi. Ceffistä on 4 päivää tipan jälkeen mulla ollut väsynyt ja hiukan etova olo, mutta ei muuta. Nyt otin saikkua perjantaihin saakka, kun sain tipan maanantaina. Tiedän jo entuudestaan, että tuona aamuna tippa on kuin muisto vain. Ykää ei ole tarvinnut vastaanottaa, mutta olen popsinut kotona pari päivää primperaneja.Tosin tänä aamuna en ottanut (vielä?) kun olen ollut ihan normaalissa kunnossa , on tullut siivottua ja laitettua pyykkiä. MeriTuulella on 3 kerran taxo-kokemus, joten häneltä varmaan irtoaa enemmän tietoa kuinka verrata.
Mulla on siellä tyksissä aivan ihana omahoitaja Hely, jonka kanssa on ollut tosi kiva jutella ja kysellä kaikenlaista. Jos en olis siirtänyt tätä mäkin olisin muuten tänään tyksissä tipassa....
t. tella
tella | 7.8.2007 klo 11:46:45