Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: varaosia odotellessa

Hei kala-64!

Minulla on vielä sädehoidot kesken ja plastiikkakirurgin aika tulee ensi keväänä ja leikkaus sitten varmaan aikaisintaan parin vuoden päästä. Eli asia ei ole vielä ajankohtainen, vaikka jo mietityttääkin.

Olen kiinnostunut siitä, että sanoit olevasi hoikka ja sinulle tehtiin tram-leikkaus. Itse olen myös hoikka ja kuppikoko on c. Onkologi arveli, että ainoa mahdollisuus olisi ld-leikkaus ja silikoni-implantti. Niin olen itsekin arvellut, vaikka vierastankin ajatusta silikonista. Siksi nyt heräsi kiinnostus tuosta sinun tramistasi; voiko tramin tehdä ilman "vatsamakkaraa"? Itse olen neljä lasta synnyttänyt, joten en nyt ihan pyykkilautavatsa ole, vaikka hoikka olenkin. Jäikö vatsaan isot arvet? Täytynee tilata tuo mainitsemasi opas, mutta olisi vielä kiva kuulla lisää kokemuksestasi.

T:EllaM
EllaM | 16.11.2007 klo 15:29:23