Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen ja hikipuuskat...
Joo kyllä on karmeet hikipuuskat. Ihan hirvittää töissä kun vesi valuu ihan kasvoja selkää ja joka paikkaa pitkin. Ihan kamalaa :( Olen kokeillut tuota lääkettä, mielestäni yöksi ottaessa ne on jonkin verran auttaneet, huomaa aamulla kun herää ettei ole kertaakaan yöllä heränny kamaliin hikipuuskiin.. Mutta töihin lähtiessä olen ottanut myös, en ole huomannu mitään vaikutusta.En syö niitä kun sillon tällön. Nytkin on varmaan kuukausi sitte. En tiedä pitäskö niitä syödä säänöllisesti. Mä olen tooosi harvoin niitä ottanut koeeksi. Ei kai siinä muu auta kun kärsiä ku ei niihin mitään ole keksitty lääkettä. Niin kun Riitta Väisänen sanoo että Hilmat tulee ja ovat ian hirveitä ==D" Odottaessa lääkäriin menoa nyt viikolla niin luin seura lehdestä Riitan Hilmoista silläki on ne kamala, vaikka se käyttää hormoonihoitoa ajatelkaa ;;( Mutta nautitaan tästä päivästa on tulossa toooosi kaunis ilma ;;D- Tamofen ja hikipuuskat...Tellervo
- Re: Tamofen ja hikipuuskat...kukkamaaria
- Re: Tamofen ja hikipuuskat...hipura
- Re: Tamofen ja hikipuuskat...lillukka
- Re: Tamofen ja hikipuuskat...Uneton 61 v.