Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Rinnanpoisto ja saunaillat
Keväällä 2011 minulta leikattiin rintasyöpä ja uusintaleikkauksessa koko rinta jouduttiin poistamaan. Rinnankorjausleikkausta aletaan suunnitella näillä näkymin vasta noin vuoden kuluttua. Olen proteesini kanssa tullut suht hyvin toimeen, tosin jumpassa häiritsee kun on niin koholla, ei laskaude kuten luomurinta. Siihen huomasin avun kun laita ensiporeesin silloin ja vähennän siitä täytettä. Töihin palasin syksyllä ja suht hyvin olen jaksanutkin, mitä välillä on ollut väsyttävämpiä päiviä. Nyt työporukka on suunnitellut saunailtaa, kun työkaveri jää eläkkeelle. Ollaan naistyöpaikka. Koen sen kiusalliseksi ja en oikein tiedä mitä tulisi tehdä. Toki olenkin jo ilmoittanut etten aijo osallistua saunontaan, mutta koenko jo koko tilanteen liian ahdistavaksi. En todellakaan ole vielä sinut vartaloni kanssa ja muutenkin saunailta tuntuu jopa hieman tahdittomalta järjestelyltä minua kohtaan. Toki he eivät varmaan ole osanneet asiaa edes minun kannalta ajatella. JOo jään pois juhlista niin toivottavasti en aiheuta pahaamieltä.Olisi kiva kuulla kanssasisarilta oletteko joutuneet vastaavaan tilanteeseen ja kuinka sen olette selvittäneet.
Muutoin on ihan kiva kevättä kohden mennä ja tamofen ei ole pahempia sivuvaikutuksia aiheuttanut joten kyllä tämä tästä :)
- Rinnanpoisto ja saunaillatams65
- Re: Rinnanpoisto ja saunaillatniin pieni
- Re: Rinnanpoisto ja saunaillatMaija-Helena
- Re: Rinnanpoisto ja saunaillatTummaSuklaa
- Re: Rinnanpoisto ja saunaillatlumisade