Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kontrolli, aika vierähtänyt

Niin, kontrollivälithän riippuvat hyvin paljon syövästä ja syöpätyypistä, rintasyövässä oon ymmärtänyt on yleistä tuo vuoden väli? Mulla itselläni oli nopeakasvuinen syöpäkasvain peräsuolessa, jota nyt kontrolloidaan kirurgian plk puolen vuoden välein ja sädeklinikalla myös puolen vuoden välein, ja koska nää kontrollit on vuorotellen, tulee siis väliksi 3 kk. Mutta siis tämä sen vuoksi että kasvaintyyppi oli nopeakasvuinen ja kuulema yleensä jos on uusiakseen, uusii suht nopeaan....olen ollu ihan tyytyväinen, kun on kontrolloitu näin usein, kun tässä syövässä ei ole mitään merkkiainettakaan minkä arvoa voisi seurata eli tähystys tai kuvaus on ainoot menetelmät....
Ja täytyy sanoa, että kyllä mua vieläkin jännittää joka kerta kun kontrolliin menen, juuri viime viikolla oli taas kontrolli, tasan vuosi on nyt hoitojen loppumisesta ja kaikki oli hyvin:)) Mutta sitten seuraavaks varmaan taas jännittää....tällaistahan tämä on, vaikka elämä rupeaa pikkuhiljaa palailemaan uomiinsa, niin kyllähän tämä seuraa aina mukana ja jännitys kasvaa kontrollien lähestyessä.
Onnea kaikille kontrolleihin, hyviä tuloksia ja hyvää alkutalvea:)
cry | 19.11.2008 klo 10:48:34