Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: selkä kipeä
Ei ole tehty luustokartoitusta, soitin syöpäpkl sieltä vastattiin:"lääkäri ei ota kantaa selkävaivoihin ja itse en osaa sanoa johtuuko mistä kun en ole lääkäri". TK sta sain lääkäriajan kuukauden päähän joskin tarjosivat ensin säästöjen vuoksi fys ter -käyntiä (mulla on jo fys ter keväällä koputellu eikä uskaltanu tehä mitään sille, mutta välillä ei ollut sitten kipeä).Luulis että tää on kiirellinen kun on toi syöpäkin ja rintasyöpä typillisesti metastoi selkärankaan. VItsit kun pelottaa. Eilen repesin ihan kyyneliin kotona, mutta tänään alan olla vihainen arvaus ym keskuksille , mistä ei saa kun lumehoitoa. Hoitajia oon tämän taudin aikana nähnyt enemmän kuin tarpeeksi mutta lääkäriä vain yhden kerran kun määräs nää hoidot. Henkistä tukea en oo saanu julkiselta puolelta ollenkaan.- selkä kipeäLilliant
- Re: selkä kipeäpalsternakka
- Re: selkä kipeäHannele68
- Re: selkä kipeäLilliant
- Re: selkä kipeäLilliant
- Re: selkä kipeäSantruzka
- Re: selkä kipeäMinnalla
- Re: selkä kipeäHelena S
- Re: selkä kipeäVianna