Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Oletko ollut Naistenklinikan heräämössä ?
Heips! En ole ollut kyseisessä paikassa, mutta olen työskennellyt teho-osastolla. Siellä jotkut potilaat ovat kertoneet nukutuksen ja valveilla olon rajamailla tapahtuneista uneksimisista. Kipulääkkeethän monet on huumaavia. Eräskin mies kertoi , että aina välillä tuli eteen sellaisia seesteisiä, kauniita maisemia ja välillä taas synkkyyttä.Voihan olla , että kipulääkkeet oovat tehneet sinulle näitä tepposia.
Voit varmaan olla ihan rauhassa mielenterveytesi suhteen.
Muuten sellaiset mielikuvat auttavat vaikeissa paikoissa. Vuosia, vuosia sitten olin magneettikuvauksissa ja se tehtiin syöpäepäilyn vuoksi(mitä se ei onneksi silloin ollut). Siinä ahtaassa koneessa maatessani loin mielikuvia, että olen mökillä, on kaunis lauantai-ilta ja lämmitän saunaa. Sillä tavoin pystyin olemaan ajattelematta tulevaa diagnoosia ja makaamaan paikoillaan.
Valoisaa Juhannusta kaikille palstalaisille.
- Re: Oletko ollut Naistenklinikan heräämössä ?Tulevaisuus?