Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintojen korjausleikkauksesta
Heippa!Kannattaa käydä lukemassa rintasyöpäyhdistyksen palstalta asiasta! Siellä oli juuri olikohan viime viikolla asiasta ja itsekin samalla nimimerkillä siellä kirjoitellut asiasta. Mulle tehty kudoslaajentimella rinnan korjausleikkaus rinnan poiston yhteydessä viime marraskuussa. Laitettiin siis se kudoslaajennin (eli expanderi) oman rintalihaksen alle ja sitä täytetty sitten keittosuolaliuoksella sen mukaan mitä sinne kerralla mahtunut. Yksi täyttö vielä jäljellä ja yhteensä olen tainnut täytöissä käydä noin kuusi kertaa. Näin sitä rintalihasta siis venytetään ja kesän alussa tilalle laitetaan sitten silikoni. :) Kaikki on tähän saakka mennyt hienosti ja expanderin täyttökin ollut kivutonta. Rintalihas tottunut äkkiä ja vain parisen päivää ollut hieman kiristävä, erityisesti tietenkin leikkauksen jälkimainingeissa. Tsemppiä kovin ja olen ainakin tähän mennessä ollut tyytyväinen kirurgin ratkaisuun!
Käsittääkseni tram-leikkaus on kylläkin eriasia, siitäkin löytyy lisää tietoa tuolta rintasyöpäyhdistyksen sivuilta keskusteluketjuista!
- Re: Rintojen korjausleikkauksestaKiroileva siili