Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen ja mielialat
Niin ensinnäkin tuohon ikäkysymykseen, niin olen juuri 50 v. täyttänyt ja minulla on vielä täysin säännölliset ja melko runsaatkin kuukautiset ja tämä tamo-hirmukohtaus sijoittui juuri nyt kuukautisten yhteyteen (olen siis vasta hiljattain aloittanut Tamofenin syönnin ja nämä olivat ekat menkat Tamofen-aikana). Se kohtaus pelästytti sekä minut että vähän siipankin, mutta kun sitten osasin yhdistää kohtauksen näihin lääkkeisiin, niin ainakin siippa oli sitä mieltä, että kyllä me tästä selvitään, ei tarvitse alkaa mitään mielialalääkkeitä ottaa, kunhan vain muistetaan mistä masennuskohtaukset johtuvat, niin niihin osataan suhtautua.Ehkä kun minulla joka tapauksessa lähivuosina alkavat vaihdevuodet ainakin luonnollisesti ja siinä vaiheessa estrogeenin tuotanto kai rauhoittuu, niin jospa nämä konfliktitilanteetkin elimistössä rauhoittuvat???
- Tamofen ja mielialatJanna61
- Re: Tamofen ja mielialatcarpe diem!
- Re: Tamofen ja mielialatJanna61
- Re: Tamofen ja mielialatkesä-09
- Re: Tamofen ja mielialatSini-likka
- Re: Tamofen ja mielialatstrawberry
- Re: Tamofen ja mielialatUntuvikko
- Re: Tamofen ja mielialattullis
- Re: Tamofen ja mielialattullis