Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ja näin alkoi uusi vuosi, toivottavasti parempi kuin mennyt...

Minulla nyt alkoi kolmas sykli yhdistelmällä xeloda+avastin ja kaikki näyttää taas hyvältä. Veriarvot loistavat, hb 140 ja syöpämerkkiaine edelleen 11. UÄ tutkimuksessa ei mitään uutta ollut ilmaantunutaan, täytyy toivoa että kuoliossa olevan jäänöskasvaimen ( 3x3cm) sisällä olevat syöpissolutkin kuolisivat. Lääkärin mukaan ennustettani parantaa ikä, hyvä kunto ja sytostaattejen tehoa lisäisi jos pystyisin pitämään toiveikkaan mielen...Jos saadaan edelleen hyvää hoitovastetta, pääsen kuulema julkaisuihin. Sitten joku kohtalotoveri jossain päin maailmaa hyötyy minun kokemuksistani...Lääkärini suosittelee minulle osa-aikaisesti töihin menoa Helmikuun alusta, olisi kuulema terapeuttista. Ainoa askarruttaa kun olen hoitoalalla, raskas työ sekä fyysiseti, että psyykkisesti...Mutta eihän sitä nyt kai voi "tuleen jäädä makaamaan" ja odotteleen mahdollista kunnon huononemista, sairauden etenemistä ym. Voihan käydä niinkin onnelisesti että saan odotella sitä vaikka kuinka pitkään... Kunpa jaksaisin uskoa siihen...
riitta47 | 3.1.2012 klo 18:56:41