Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maksusitoumuksen saaminen / saamatta jääminen peruukkia varten
No hyvä juttu! Suunnittelin jo lähetystöä eduskuntaan, mielenosoitusta sun muuta! Tuli mieleen, että jos tästä nyt sitten säästetään! Toisaalta ei tässä mitään enää ihmettele, maailma on muuttnut. Eikä hyvään suuntaan. Onneksi tuo peruukkiasia ei kuitenkaan, vaikkei HUS edelleenkään hyväksy sitten sitä, että maksaisi osan - kauniimmasta ja luonnollisemmasta - peruukista. Itse en sitä kauheasti loppujen lopuksi käyttänyt, oli turhan kuuma ja muoviset sähköiset kuidut olivat aina suussa.Tsemppiä kaikille! Minulla tulee 13.2. kuluneeksi 10 vuotta kun sain puhelinsoiton lääkäriltä, "ei voi sulkea pois pahanlaatuisuutta". Pessimisti kun olen, tiesin että syöpä se on.
Päivä sattui olemaan perjantai ja 13. päivä.
Tässä nyt kuitenkin jotenkuten jatketaan elämää, syöpää ei ilmeisesti ole, mutta muita sairauksia on tullut vaikka kuinka. Ennen syöpää ainoa lääkkeeni oli 1 Diurex aamuisin. Nyt otan aamuisin 6 eri lääkettä ja iltaisin 1.
- Re: Maksusitoumuksen saaminen / saamatta jääminen peruukkia vartenkukkamaaria