Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: "dreenikipu"
Joo Panacod auttaa mut mulle tulee siitä pahoinvointia. Ja menee pää ja jalat aivan sekaisin :o) Mut helpottaa sentään kipuun. Nyt päivällä oli pakko ottaa vaan Buranaa kun pää oli vielä ihan sekaisin aamun Panacodista. Mutta aamulla kävin itse ruokkimassa hevoset \o/ Vielä on ihan siedettävä kipu, vaikka aamun Panacodin otin Buranan kanssa ennen yhdeksää ja nyt tunti sitten pelkän Buranan. Jos illalla sit yöks taas Panacod. Suihkuttelu olis jees, mutta eilinen suihkureissu päättyi siihen et makasin puolitiedottomana kylppärin lattialla yli vartin ennen kuin pystyin nouseen pyörtymättä. Notta näin meillä... Sit kun pääsin suihkusta (mikä meni lopulta ihan ok), vaihdoin laput dreenin juureen ja siinä taas hääriessä alkoi maailma mustua ja eikun kipin kapin sängylle ja sit olinkin siinä vartin enempi vähempi tässä maailmassa. Että tää dreenikipu ja toisaalta sen lääkitys nyt vähän koettelee tätä mun toipumisen alkamista. Pyysin jo varoiks eilen päivystyksessä ottaan hb:n, kun aattelin että jos oon vuotanut paitsi leikkauksessa niin nyt haavasta niin että on huono, mutta se oli niinkin hyvä kuin 120. Mut tänään on jo NIIN paljon parempi päivä kivun suhteen, että ei auta valittaa. Se on nimittäin ihan kamalaa, kun sattuu niin että on yltä päältä hiessä eikä pysty puhumaan saati liikkumaan. Menee ohi synnytyskivun mennen tullen. Niin muuten kiitos haleista :o))- Huomenna alkaa iso pyörä pyöriäKatjusmaaret
- Re: Huomenna alkaa iso pyörä pyöriäHelena1961
- Re: Huomenna alkaa iso pyörä pyöriäKatjusmaaret
- Re: Huomenna alkaa iso pyörä pyöriäKiroileva siili
- "dreenikipu"Katjusmaaret
- Re: "dreenikipu"Anskuli
- Re: "dreenikipu"Katjusmaaret