Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Levottomat jalat!

Hei vain kaikki! Haluaisin kysyä onko teillä muilla ehkä samoja vaikeuksia kuin minulla, nimittäin olen tottunut varsin fyysiseen työhöni, jossa sain kävellä päivittäin kilometrikaupalla, ja muutenkin tehdä käsilläni töitä, ja olen myös muuten ollut aina hyötyliikunnan ja ennenkaikkea kävelyn ystävä. No, nyt sitten uusi tuo hemmetin syöpä, ja on levinnyt selkärankaan, mikä tarkoittaa, että selkä ei kestä kävelyä kuin rajoitetun määrän, muusta jumpasta tms puhumattakaan.
Jalat ovat kuitenkin tottuneet liikuntaan ja ovat selvästi levottomat, joten haluaisin hirveästi jotain liikuntaa, mutta mitä voi tehdä, kun jo normaalit kevyet kotityöt rasittaa selkää kovasti? Olen myös laihtunut kovasti, enkä haluaisi että kaikki lihakseet häviää pikkuhiljaa.
Eli: jumppavinkkejä: löytyykö? Vai pitääkö tässä vaiheessa vain odottaa parempia aikoja?
Babushka | 1.2.2009 klo 10:24:13